Friday 15 November 2013

Fitness Friday

For me it's a yoga ballet conditioning class at the gym, so much harder than it sounds. Will also do the upper body challenge of course. Last workout for me this week since I'm going to Puerto Banus later on today to celebrate my birthday. My birthday is actually not before Tuesday but I'm having a big dinner with all my friends tomorrow. Was actually having a hard time sleeping cause I'm so excited about it. 
Later on today I will tempt you with some fishy food so do come back for another visit.


För mig är det en yoga ballet conditioning klass, det är mycket jobbigare än vad det låter kan jag lova. Kommer även köra överkroppsutmaningen. Sista träningspasset för mig denna veckan för senare idag bär det av till Puerto Banus, ska fira min födelsedag i helgen. Fyller egentligen inte förräns på tisdag men imorgon blir det middag med alla mina vänner. Var så himla exalterad över helgen så kunde knappt sova inatt. 
Senare idag kommer jag fresta er med lite fishy mat så glöm inte att besöka bloggen igen senare.


 

No comments:

Post a Comment