Thursday 28 November 2013

Tri-sets

Today in the gym I did 2 different tri-sets. I did 15 reps of each exercise and 6 sets. My legs were rather shaky when I left the gym, love that feeling!

My first tri-set was 
  • 5 kg plate overhead squats
  • 17,5 kg bent over row
  • 30 kg straight leg deadlifts
Second tri-set was 
  • 25 jumping lunges
  • Delta lifts with 3 kg dumbbell in each hand
  • Butt killer challenge 
I started with 6 rounds of the first tri-set and after that I did 6 rounds of the second tri-set. 60-90 sec rest in between each round. This will definitely get you hot and sweaty, woop woop!
Idag på gymmet körde jag två olika tri-sets med 15 reps utav varje övning och 6 rundor. Min ben var väldigt trötta och skakiga när jag var klar, älskar't! Ovanför kan ni se vilka övningar jag körde. Vilade 60-90 sek mellan varje runda och när jag hade gjort 6 rundor utav första körde jag 6 rundor utav dom andra övningarna. Detta kommer helt klart göra dig varm och svettig, woop woop!
I forgot to bring my camera so I will show you a couple of photos from when I was modelling for a personal trainer in London. 

 

No comments:

Post a Comment