Wednesday 18 December 2013

Butt workout challenge

I'm as usual taking part in Ida's challege. This week it's focus on our bums. I have definitely pushed myself harder than usual so I can just enjoy Christmas and not stress over lack of training. Here we go!!

HAPPY BUTT WORKOUT
- 20 lunges/leg
- 20 buttlifts
- 40 lateral skate jumps
- 20 squats with sumo kick
x 5

I did this on Monday and I'm just off to the gym  now for round two. I'm adding some other exercises to such as Bulgaria split squats ad leg press, should really burn once I'm done ;)

Jag är med i Ida's utmaning som vanligt. Fokus på rumpa denna veckan. Jag kör på hårdare än vanligt med träningen så ska jag ta det lugnt med gott samvete ett par dagar över jul och behöver inte stressa upp mig för att jag missar träningen. Nu kör vi!

Jag gjorde övningar listade ovan i måndags och idag kör jag igen. Ska lägga till lite andra övningar såsom benpress och bulgariska utfall, ska bränna rejält efteråt ;)





No comments:

Post a Comment