Wednesday 18 December 2013

Delicious dinner

I really love cooking and watching cooking shows. Such a nerd I know! 
After been watching Master Chef I got inspired to cook pork. I saw that the guy who won made pork loin with sage wrapped in Parma ham and thought if that's a winning dish it must be good. Therefore I made my own version of it on Saturday. If it was good? Oh YES!
Would be fantastic if you could share your favorite recipe with me!

Jag älskar verkligen att laga mat och att kolla på matlagningsprogram. Töntig jag vet!
Efter att ha kollat på Master Chef blev jag inspirerad till att laga fläskfilé. Killen som vann gjorde en rätt med fläskfile med salvia inlindad i parmaskinka och tänkte att om det där är en vinnande rätt måste det vara gott. Därför gjorde jag min egna version i lördags! Om det var gott? Svar JA! 
Vore riktigt kul om ni ville dela med er utav era favvis recept!


Let me know what you think if you try it!
 

No comments:

Post a Comment