Monday 20 January 2014

Get organized & make time

I suffer slightly from OCD. I have to be organized, it keeps me calm. It's to the extend that I actually decide what to wear for the next day the night before, put the clothes out and pack my gym bag and decide on what to have for breakfast.

I'm no different when it comes to working out. I plan the week AHEAD. If I'm training in the morning I will have decided what I'm doing the night before and written it down in my phone. If I'm training in the afternoon/evening I will decide on it during the day. That way I won't get to the gym not knowing what I'm doing and end up with an half-ass workout (pardon my french). If you think you don't have the time for working out. Think again and start planning I swear it does work!


Jag lider lite lätt utav OCD. Jag måste vara organiserad det gör mig lugn. B.la brukar jag bestämma kvällen innan vad jag ska ha på mig nästa dag och lägga ut kläderna på min byrå, packa gymväskan och bestämma vad jag ska äta till frukost.

Det är ingen skillnad när det kommer till min träning. Jag planerar veckan i FÖRVÄG! Ska jag träna på morgonen bestämmer jag redan kvällen innan vad jag ska träna och skriver ner det i min telefon. Tränar jag på eftermiddagen/kvällen gör jag det under dagen, samma dag. På så sätt kommer jag inte till gymmet utan en plan och kör ett halvkasst pass och får resultat därefter. Om du tror att du inte har tid för att träna, börja planera! 
Jag lovar det fungerar verkligen!


No comments:

Post a Comment