Saturday 1 February 2014

Happy Saturday

I'm sitting here eating a bowl of lovely porridge before I'm off to the gym. I'm starting work at 12.30 so I'm going to make buckwheat pancakes to have for lunch at work.
I haven't tried buckwheat pancakes before but they are supposed to be very similar to normal pancakes but they are gluten and sugar free.
Perfecto ;)
 Have a lovely Saturday peeps!

Jag sitter här och en äter en skål med smaskig gröt innan jag ska sticka till gymmet. Börjar jobba kl 12.30 så innan jag går hemifrån ska jag göra bovetepannkakor till lunch på jobbet.
Jag har inte provat bovetepannkakor innan men dom ska likna vanliga pannkakor men dom är gluten och sockerfria. 
Perfecto ;)
Ha en underbar lördag kompisar! 

View from the window. The rock of Gibraltar

 

No comments:

Post a Comment