Monday 31 March 2014

Betty's Marbella day 1 - vegetarian curry

First meal far exceeded my expectations, so flavorsome and delicious. 
On the weekly menu today's lunch was a peanut curry but since I'm allergic to peanuts I got a special peanut free curry. To be honest I'm not 100% sure what was in there but there was pumpkin, wild rice, kale, mustard seeds and some kind of beans at least (all organic). It came in a big 24 oz (recyclable) container and I thought I wasn't gonna be able to eat it all but it was so tasty I just couldn't resist to be honest ;)

Första lunchen var lång över min förväntan, så smakrik och god.
På veckans meny var det en jordnötscurry men eftersom jag är allergisk mot jordnötter fick jag en jordnötsfri special curry. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte exakt vad som var i den men det var iaf pumpa, vild ris, grönkål, senapsfrön och några slags bönor (allt ekologiskt). Maten fick jag i en stor 24 oz (återvinningsbar) förpackning och jag trodde inte alls jag skulle orka hela portionen men det var så himla gott så jag kunde inte motstå ;)

 What did you have for lunch today? Vad åt du till lunch idag?



 

No comments:

Post a Comment