Sunday 30 March 2014

Sunday Session

and not the kind that involves champagne! ;) I'm talking about the up coming Sunday session in the gym. I had a rest day yesterday and after a good nights sleep I'm bursting with energy. I just have to wait until 5 pm when I finish work before I can do something about it. Will do the tabata that I did on Thursday and I'm also planning on practicing my chin up's if it's not to busy (they only have one small cable cross to use for it). Fingers crossed!  

och inte den sorten som innehåller champagne! ;) Jag pratar om min kommande söndagssession i gymmet. Igår hade jag en vilodag så efter en god natts sömn är jag sprängfylld med energi och så redo för gymmet. Måste dock vänta tills kl 17.00 när jag slutar jobbet innan jag kan bege mig dit. Ska köra tabatapasset jag körde i torsdags och om det inte är för mycket folk ska jag även öva på mina chin up's (finns bara en liten cable cross att använda för det nämligen). Håll tummarna!

What are you guys doing today? Vad gör ni idag? 

Btw I cooked such a lovely dinner last night. Halloumi, pumpkin and aubergine tower. Recipe post will be up tomorrow!



1 comment:

  1. That weather would definitely be motivating! I can't wait to workout today, it's been two days since the last one, and I'm itching to get going! :P

    ReplyDelete