Sunday 16 March 2014

Sunny Sunday

The weathers been smashing this weekend! 
Unfortunately I happen to work from 12.30 - 9pm but I've been making the most of my hour break at least.

 This weeks training have been really good as well.
I've done a mix of weight training for upper and lower body, fat burning circuit, yoga, sprints and cycling. I had pain in my lower back when I woke up today (probably from working six days straight, on my 7th day today). I decided to go on the recumbent bike since it's more gentle on the lower back. 

Denna helgens väder har varit mer än kanon!
Tyvärr jobbar jag 12.30 -21.00 men har gjort det mesta utav fina vädret på min timmas rast iaf ;)

Träningen denna veckan har också varit riktigt bra.
Har blivit en mix av styrketräning både övre och nedrekroppen, fettförbrännande cirkel, yoga, intervaller och cyckling. Hade ont i min ländrygg idag när jag vaknade (troligtvis pga av 7 dagar i rad på kontorsstolen), bestämde mig då för att cykla på gymcykeln med riktigt säte då det är skonsamt för ryggen. 

What have you guys been training this week? Vad har ni tränat denna  veckan?


2 comments:

  1. Lovely view! Sounds like you've had a super busy week! Good on you for still managing to squeeze in those workouts :) It can be tough when you're busy.x

    ReplyDelete
  2. What a nice view!! And yes! I've done some elliptical and weights!! :) Ready for a new beginning... i.e. Spring!! :)

    ReplyDelete